מדיניות החזרות וביטולים

אפשר להחזיר או לבטל מוצר עד 41 ימים כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1891
ואנחנו פה בשבילך כדי לעשות את זה בקלות, רק לשלוח הודעה למספר 5323533350 ואנחנו מטפלים
המוקד שלנו פתוח בימים א-ה בין השעות 00:71-00:9.
ניתן גם לשלוח אלינו הודעה דרך כפתור “צור קשר
הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החזרות וביטולים:
אפשר להחזיר מוצר בתוך 41 יום בכפוף לחוק להגנת הצרכן (הפנייה לחוק)
אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתם בחוק רשאים לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע’ 41ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
על מנת למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם/ התקלקל/ ניזוק
בעת החזרת המוצר יש לארוז את המוצר על כל חלקיו.
הספק יבצע בדיקה למוצר לאחר חזרתו וככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.
במקרה של ביטול עסקה שלא מחמת פגם ו/או אי התאמה, באחריות הלקוח להחזיר את המוצר על חשבונו אל מחסני הספק בהתאם לכתובת שתימסר לו על ידי שירות הלקוחות של החברה.
לתשומת לבך, עפ”י החוק ניתן לגבות דמי ביטול של עד %5 מעלות המוצר או 001 ש”ח – לפי הנמוך מבין שניהם.
זיכוי יינתן לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה עד 41 יום ממועד הבקשה